Asi není třeba říkat, že každá firma, bez ohledu na svou velikost či zaměření, byla v první řadě založena proto, aby svému majiteli či majitelům přinášela zisk. Ten by se měl v ideálním případě stále zvyšovat.

K tomu je však potřeba, abychom si dokázali udržet stávající zákazníky, a zároveň lákali stále nové. Je samozřejmé, že zde úspěšnost nikdy nebude úplná, avšak snahou by mělo být maximalizovat počet lidí, kteří si pravidelně kupují naše výrobky.

penize1

Abychom lidi přesvědčili, je však potřeba zvolit vhodnou marketingovou strategii. Obvykle se jedná o kombinaci několika propagačních technik, zvolených tak, aby se navzájem co nejlépe doplňovaly, a aby jejich kumulativní efekt byl co největší.

Jednou z těchto metod propagace je mimo jiné i metodika SEO. Ta je používána především malými a středními firmami, zvláště těmi, které provozují mimo jiné také obchod přes internet.

Samozřejmě se část z nás bude ptát, co je SEO Seolight.cz. A není divu, koneckonců nejde o pojem, který by byl široké veřejnosti známý. Valná většina lidí o něm dokonce nikdy neslyšela. Mezi obchodníky a podnikateli se však jedná o zavedený a vžitý pojem.

blog2

Tato zkratka pochází z anglického Search Engine Optimalization, tedy optimalizaci (webové stránky) pro vyhledávače. Princip spočívá v tom, že se internetová stránka firmy upraví tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů objevil její odkaz v seznamu výsledků na jednom z předních míst.

Je to proto, že pak na něj lidé spíše kliknou, než kdyby byl například až na desáté stránce. A každý z těchto lidí je zároveň potenciálním zákazníkem. Čím více jich náš web navštíví, tím vyšší je pravděpodobnost, že si někdo z nich něco koupí.

Jak je vidět, tento způsob propagace využívá moderní technologie. Mohlo by se tedy zdát, že bude mít pouze omezený dopad. Tak tomu však není, a dnes je rozhodně jedním z oblíbenějších propagačních technik.