Mladí lidé většinou když něco objeví, tak se z toho velmi rychle stane trend doby, protože tím, jak jsou rozšířené sociální sítě si to mohou mezi sebou rozeslat a sdílet, tím pádem to uvidí hodně lidí a rozšíří se to mezi ně. Takto funguje šíření nových věcí u mladých lidí. Bývá to tak naprosto s čímkoliv, na co si jen vzpomenete. Bývá to například móda, kdy někdo začne něco nosit a stane se to virální, většinou se to tak stává na sociálních sítích známých osobností, které jsou mladé a krásné a lidi chtějí být jako ony. Takto rychle se třeba rozšíří i styl oblékání, který daná osoba má a už to jede. Každý mladý člověk vypadá jako daná osoba, nebo alespoň každý druhý. Ano, takhle to doopravdy je.

kratom

Tímto způsobem se může šířit prakticky cokoliv, například i různé vychytávky, nebo třeba jídlo, co si mladí lidé vaří. Možná díky tomu umí mladí lidé vařit, protože to vše vidí na sociálních sítích a chtějí to vyzkoušet. Například se na sociálních sítích šíří i značky, které si pak lidé mnohem více kupují. Navíc mládež je snadno ovlivnitelná a je to velmi snadná skupina, kterou má daná značka zaujmout. Pokud je to barevné a je to něco zrovna in, tak značka dost snadno může získat zákazníky z řad mladých lidí, konkrétně teenagerů, kteří se neustále snaží vypadat jako jejich idoly. Idoly nemusí být ani z řad známých a slavných osobností, stačí jen, aby se daný mladý člověk snažil vypadat jako jeho kamarád, který zrovna slavnou osobnost sleduje. Tímto způsobem se to také může šířit.

mládež

Jedna dost rozšířená věc v dnešní době mezi mladými je kratom. Určitě jste o něm slyšeli a dost možná váš potomek takový kratom používá. Vy ale vůbec nemusíte tušit, co to vlastně je. Je smutné, že tyto látky používají i lidé mladší osmnácti let. Kratom je konkrétně strom z čeledi kávovníků a jeho hlavní účinek, díky kterému ho mladí používají je takzvané nakopnutí. Slouží na podobné účely jako káva, jen je trochu silnější a není to klasické nakopnutí, které máme u kávy.